Har du mottatt en vare som det er noe feil med, eller ønsker du å reklamere på en vare ta kontakt med Høyde As så rask som mulig etter at feilen ble oppdaget.
Meldingen om reklamasjon bør være skriftlig (e-post, eller brev). Når du kontakter oss vil vi at du oppgir ditt ordrenummer, hvilken vare det gjelder og hva som er feil med varen. Har du mulighet er det fint om du sender med et bilde av feilen på produktet.
Ved reklamasjon gjør vi en vurdering av produktet, i noen tilfeller må vi sende reklamasjonen videre for en vurdering hos leverandøren.
Vi gjør oppmerksom på at reklamasjonsretten gjelder produksjonsfeil på varen og ikke feil forårsaket av normal slitasje eller aldring av produktet. En reklamasjon skal gjøres så snart som mulig etter at feil oppdages. Du kan reklamere på en vare inntil to år etter at du som kunde fikk varen.
Eventuelle reklamasjoner sendes til:
Høyde As
Sumatraveien 76
4623, Kristiansand
post@hoydebutikken.no